جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است
سرخط خبرها

ضربه مهلک مرزبانی به سرشبکه‌های قاچاقچیان | تجهیز مرز‌های پرخطر به فنس‌های هوشمند

  • کد خبر: ۲۱۲۰۰۲
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
ضربه مهلک مرزبانی به سرشبکه‌های قاچاقچیان | تجهیز مرز‌های پرخطر به فنس‌های هوشمند
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از پایداری امنیت در مرز‌ها خبر داد و گفت: در مرز‌های پرخطر که اشرار وجود دارند فنس‌های هوشمند و حسگر‌های مغناطیسی ایجاد می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ احمد علی گودرزی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تبریک ولادت امام سجاد علیه‌السلام و گرامیداشت روز مرزبانی از اجرایی شدن رعد ۱۳ در نقاط مرزی کشور خبر داد و اظهار داشت: در عملیات رعد ۱۳ که با تلاش مأموران مرزبانی اجرا شده با شناسایی سرشبکه‌های قاچاقچیان و رصد اطلاعاتی آنان به کانون اقتصادی قاچاقچیان دانه درشت ضربه مهلک و کاری وارد شد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرایی شدن طرح رعد ۱۳ از انواع تجهیزات دریایی، شناور در کلاس‌های مختلف، افراد آموزش دیده استفاده شد خاطرنشان کرد: در این عملیات اقدامات فنی در همه شرایط موردتوجه قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به نتیجه طرح رعد ۱۳ پرداخت و بیان کرد: در ۱۰ روز گذشته ۳۵ فروند لنج حامل انواع کالای قاچاق توقیف شد.

سردار گودرزی با بیان اینکه این لنج‌ها تا ۳۰۰ تن بار داشتند گفت: بیشتر کالا‌های قاچاق کشف شده کالا‌های ممنوعه مانند تلویزیون، یخچال ال. جی است و در این عملیات ۳۱ فروند قایق حامل مواد مخدر و سلاح و مهمات توقیف شد.

وی کشف ۸۳ خودرو سبک لوکس، انواع خودرو‌های سنگین و ماشین‌آلات را از دیگر کشفیات نام برد و افزود: در این عملیات ۳۲۱ انواع سلاح در شمال غرب، جنوب و جنوب غرب کشف شد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات رعد ۱۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع ارزش کشفیات یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

سردار گودرزی با اشاره به وضعیت مرز‌ها در حوزه‌های دریایی و خشکی گفت: وضعیت امنیتی مرز‌های کشور پایدار و رو به صعود است.

وی از تخصیص اعتبارات لازم برای تقویت امنیت مرز‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا با سازوکار لازم که در مرزبانی دیده شده ضمن افزایش تعداد پاسگاه‌ها، برجک‌ها، تجهیزات پهپادی و سیستم‌های الکترونیکی در مرز‌ها مستقر شده است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در مناطق مرز‌های پرخطر که اشرار وجود دارند فنس‌های هوشمند و حسگر‌های مغناطیسی ایجاد می‌شود و با این اقدامات خلا مرزی که وجود دارد پوشش داده می‌شود.

سردار گودرزی ادامه داد: اعتبار لازم برای این طرح‌ها تخصیص یافته است و در این راستا نیرو‌های مسلح ما را یاری می‌دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->